Home  /  Social Apps  / أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows Pc

أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows Pc

Developed By: rad bou

License: Free

Rating: 4,3/5 - 128 votes

Last Updated: December 24, 2023

Download on Windows PC

Compatible with Windows 10/11 PC & Laptop

App Details

Version 1.1
Size 3.4 MB
Release Date April 13, 16
Category Social Apps

App Permissions:
Allows applications to open network sockets. [see more (2)]

Description from Developer:
من المفروض في ليلة العرس أن تتم الأمور بشكل عادي وهاديء ولكن ذلك يحدث عندما يكون المجتمع ناضجا واعيا ولكن للأسف في ظل التعقيدات الكثيرة التي تعاني منها المجتمعات العربية والاسلامية... [read more]

App preview ([see all 7 screenshots])

App preview

About this app

On this page you can download أسرار ليلة الدخله بالتفصيل and install on Windows PC. أسرار ليلة الدخله بالتفصيل is free Social app, developed by rad bou. Latest version of أسرار ليلة الدخله بالتفصيل is 1.1, was released on 2016-04-13 (updated on 2023-12-24). Estimated number of the downloads is more than 50,000. Overall rating of أسرار ليلة الدخله بالتفصيل is 4,3. Generally most of the top apps on Android Store have rating of 4+. This app had been rated by 128 users, 92 users had rated it 5*, 13 users had rated it 1*.

How to install أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows?

Instruction on how to install أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows 10 Windows 11 PC & Laptop

In this post, I am going to show you how to install أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows PC by using Android App Player such as BlueStacks, LDPlayer, Nox, KOPlayer, ...

Before you start, you will need to download the APK/XAPK installer file, you can find download button on top of this page. Save it to easy-to-find location.

[Note] You can also download older versions of this app on bottom of this page.

Below you will find a detailed step-by-step guide, but I want to give you a fast overview of how it works. All you need is an emulator that will emulate an Android device on your Windows PC and then you can install applications and use it - you see you're playing it on Android, but this runs not on a smartphone or tablet, it runs on a PC.

If this doesn't work on your PC, or you cannot install, comment here and we will help you!

Step By Step Guide To Install أسرار ليلة الدخله بالتفصيل using BlueStacks

  1. Download and Install BlueStacks at: https://www.bluestacks.com. The installation procedure is quite simple. After successful installation, open the Bluestacks emulator. It may take some time to load the Bluestacks app initially. Once it is opened, you should be able to see the Home screen of Bluestacks.
  2. Open the APK/XAPK file: Double-click the APK/XAPK file to launch BlueStacks and install the application. If your APK/XAPK file doesn't automatically open BlueStacks, right-click on it and select Open with... Browse to the BlueStacks. You can also drag-and-drop the APK/XAPK file onto the BlueStacks home screen
  3. Once installed, click "أسرار ليلة الدخله بالتفصيل" icon on the home screen to start using, it'll work like a charm :D

[Note 1] For better performance and compatibility, choose BlueStacks 5 Nougat 64-bit read more

[Note 2] about Bluetooth: At the moment, support for Bluetooth is not available on BlueStacks. Hence, apps that require control of Bluetooth may not work on BlueStacks.

How to install أسرار ليلة الدخله بالتفصيل on Windows PC using NoxPlayer

  1. Download & Install NoxPlayer at: https://www.bignox.com. The installation is easy to carry out.
  2. Drag the APK/XAPK file to the NoxPlayer interface and drop it to install
  3. The installation process will take place quickly. After successful installation, you can find "أسرار ليلة الدخله بالتفصيل" on the home screen of NoxPlayer, just click to open it.

Discussion

(*) is required

من المفروض في ليلة العرس أن تتم الأمور بشكل عادي وهاديء ولكن ذلك يحدث عندما يكون المجتمع ناضجا واعيا ولكن للأسف في ظل التعقيدات الكثيرة التي تعاني منها المجتمعات العربية والاسلامية وبالذات فيما يخص الجنس أصبح ل ازما على المرء أن يكون على مستوى الحدث في تلك الليلة .. ويعاني الشباب كثي ار من جهلهم في معرفة التصرف الصحيح في تلك الليلة وماذا يمكن أن يحدث وكيف يمكن التصرف ؟

ليلة الزفاف في مجتمعاتنا ليلة طويلة مرهقة متعبة بسبب تلك العادات والتقاليد التي لاتمت للإسلام بصلة والتي ليس من و ارءها إلا المظاهر الفارغة والتباهي الكاذب٬ ولايكاد ينتهي العروسان منها ويختليان ببعضهما إلا وقد نال التعب منهما والإرهاق ٬ لذا فإن أفضل شيء يقومان به هو ال ارحة والحديث والمداعبات الخفيفة ومن ثم الإخلاد لنوم مريح في أحضان بعضهما وقد يبدو هذا الكلام مستغربا ومستهجنا ولكنه الدواء المر الذي ينفع بإذن االله إذ أنه من العبث ممارسة الجنس ولأول مرة بين الزوجين في ظل الإرهاق والتعب فذلك سيؤدي إلى عواقب سيئة في كثير من الأحيان

وفي هذا التطبيق سوف تجد بعض التساؤلات لدى الرجال والنساء والاجابة عنها ومنها :

- ماذا أفعل إن لم أتمكن من الانتصاب؟
لا داعي للقلق مطلقاُ من عدم إتمام العملية الجنسية في ليلة الدخلة، فهذا أمر شائع وينتج عن الإرهاق والتوتر اللذان يمر بهما الطرفين قبل الزفاف وأثناء الاستعداد للزواج، ولا يعني مطلقاً عدم تمتعك بالقدرة الجنسية. حاولا الاسترخاء وجربا مرة أخرى في الأيام التالية.
- هل هناك أطعمة محددة ينبغي تناولها في ليلة الدخلة لتعزيز القدرة الجنسية؟
لا توجد أطعمة يمكن أن تزيد من القدرة الجنسية بشكل ملحوظ عقب تناولها مباشرة أو مرة واحدة، ولكن الغذاء الصحي المتوازن هو مفتاح السلامة البدنية. ولكن لا ضرر من تناول بعض المأكولات التي تعرف بتعزيزها للأداء الجنسي مثل الأسماك والكوارع والحمام والجرجير وغيرها إن كان هذا سيشعرك بالارتياح ويعزز ثقتك بنفسك.
- هل من المفيد تناول بعض المنشطات الجنسية على سبيل الاحتياط ؟
لا ينبغي مطلقاً تناول أي منشطات جنسية على سبيل التجربة أو الاحتياط، ولا يجب اللجوء إليها دون استشارة الطبيب.
- هل يساعد تناول الكحوليات أو المخدرات على التغلب على التوتر في ليلة الزفاف؟
لا ينصح بتناول أي شيء من شأنه التأثير على الوعي والتركيز في ليلة الدخلة أو غيرها، لأن ذلك يؤثر سلباً على الأداء الجنسي والقدرة على إتمام العملية الجنسية، كما قد يثير شعوراً سيئاً لدى الطرف الآخر.
- هل ينبغي التوقف عن ممارسة الجنس لفترة عقب فض غشاء البكارة؟
ينبغي إتمام العملية الجنسية بمراحلها الأربعة عقب فض غشاء البكارة. أما فيما يتعلق بتكرار العملية بعد ذلك، فهذا أمر يرتبط برغبة الزوجين وشعورهما بالارتياح تجاه ذلك. ولكن على أي حال، لا يوجد ضرر فسيولوجي من التوقف عن ممارسة الجنس لفترة من الوقت عقب فض غشاء البكارة إن رغب الطرفين أو أحدهما في ذلك في ليلة العرس ...
Allows applications to open network sockets.
Allows applications to access information about networks.